ما در اين مقاله قصد داريم درباره پشتيباني نرم افزار CRM را تشريح کنيم و از ديدگاه‌هاي مختلف آن را مورد تجزيه و تحليل قرار دهيم. در قسمت اول توضيح کوتاهي درباره اهميت داشتن پشتيباني توضيحاتي داده مي شود سپس نحوه پشتيباني نرم افزار CRM24 را شرح مي دهيم. در ادامه مقاله به بررسي استانداردهاي يک پشتيباني CRM مناسب مي پردازيم و در آخر نتيجه گيري کلي از مقاله خواهيم داشت.


مهم نيست گذشته خودمان را چگونه گذرانده ايم. حتي مهم نيست که آينده چگونه به نظر مي رسد. ما وظيفه داريم که خودمان را به بهترين شکل آماده کنيم. يکي از ابزاري که به ما کمک مي کند از مشکلات به خوبي گذر کنيم اين است که يک سيستم پشتيباني بسيار قوي در کنار ما باشيد. پشتيباني زماني بيشتر داراي اهميت مي شود که مربوط به استراتژي اصلي فروش ما باشيد و آن پشتيباني نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري است.


وجود يک پشتيبان قوي مي تواند به شما کمک کند تا از کسب و کار خودتان محافظت کنيد و بتوانيد به بهترين شکل ممکن به مشتري خودتان پاسخ دهيد و رضايت مشتريان خود را به دست بياوريد.



پشتيباني در نرم افزار CRM :


پشتيباني نرم افزار CRM به دو صورت است که بستگي دارد شما کدام نوع CRM را خريداري کرده ايد. نرم افزار به دو صورت قابل خريد است يکي از آن ها خريد به صورت لوکال و ديگري به صورت ابري است. شرکت هاي ارائه دهنده نرم افزار CRM شرايط مختلفي را براي ارائه پشتيباني دارند.


از آنجايي که سياست شرکت CRM24 ايجاد شرايط هر چه بهتر براي شرکت ها است پشتيباني نرم افزار ابري (saas  ) شرکت CRM24 رايگان است. اين در حالي است بعضي شرکت ها براي پشتياني نرم افزار ابري خودشان هزينه هايي را در نظر گرفته اند.


همچين براي لوکال هزينه پشتيباني يک ساله رايگان در نظر گرفته است و براي ادامه قراردادهاي جدايي تنظيم مي کند. اين مورد هم به اين دليل است که بعد از مدتي نياز به به‌روزرساني دارد. شرکت CRM24 نرم افزار ابري خودش را به صورت رايگان و در دوره هاي زماني سه ماه و شش ماه به روزرساني مي کند.


بروزرساني ها به دو صورت است. ممکن است که اين بروزرساني فقط مربوط به ماژول ها باشد و تغييرات کوچکي در ماژول ها انجام شود و يا اينکه ابزار جديدي آمده و نياز است که اين ابزار به نرم افزار متصل بشود. CRM24 تمام  اين بروزرساني ها را در نرم افزار ابري به صورت رايگان انجام مي دهد و در اختيار شما قرار مي دهد.


نکته ديگري که وجود دارد اين است که شرکت CRM24 تمام آموزش هايي که دارد را به صورت رايگان در اختيار مشتريانش قرار مي دهد و هرگونه مشاوره در زمينه خريد را هم به صورت رايگان در اختيار مشتريان قرار مي دهد. قرار دادن مشاوره رايگان در اختيار مشتريان حتي اگر مشتريان بخواند از شرکت ديگري خريد را انجام دهند به کسب و کارها اين اجازه را مي دهد بهترين تصميم را در اتخاذ کنند.


استاندارد هاي پشتيباني نرم افزار CRM:


براي پشتيباني نرم افزار يکسري استاندارهايي وجود دارد که شما مي توانيد متوجه بشويد که آيا پشتيباني که دريافت مي کنيد،پشتيباني مناسيبي هست يا خير؟


اولين پاسخ گويي


اولين پاسخ گويي مشخص مي کند که پشتيباني شرکت در چه حدي است. درصورتي که شما يک درخواست پشتيباني داشته باشيد و ارسال کنيد بايد ببينيد بعد از چه مدتي به شما پاسخ داده خواهد شد. استاندار پاسخ گويي در سطح جهان نيم ساعت است. اين پاسخ، پاسخي است که کارشناس پشتيباني بايد براي شما ارسال کند و اطلاع دهد که مشکل شما دريافت شده است و در حال پيگيري است.


مهم اين است که شما متوجه بشويد که اين پيامي که شما دريافت کرده ايد توسط روبات و به صورت اتوماتيک براي شما ارسال نشده باشد. زماني که کارشناس پشتيباني شرکت به شما اطلاع مي دهد که مشکل شما را دريافت کرده است مي توانيد اين اميد را داشته باشيد که کسي در شرکت دارد کار شما را پيگيري مي کند.


پشتيباني رايگان


بايد قبل تهيه بدانيد که پشتيباني نرم افزار که تهيه مي کنيد چه هزينه براي شما به همراه خواد داشت. به عنوان مثال نرم افزار CRM24 تمام پشتيباني نرم افزار ابري خودش را به صورت رايگان در اختيار مشتريان قرار مي دهد. نرم افزار لوکال CRM24 هم يک سال پشتيباني رايگان دارد و براي سال هاي آينده با توجه به ميزان بروزرساني و نوع قرار پشتيباني حداقل هزينه اي را در نظر مي گيرد.


مدت زماني که در صف انتظار تلفن هستيد


بايد زمان تقريبي که شما در انتظار هستيد را مشخص کنيد. اگر ميزان زماني که شما در صف انتظار قرار داريد کم باشد به اين معنا است که شرکت داراي تعداد کارشناس پشتيباني مناسبي است. اگر زمان زيادي در صف بوديد نشان مي دهد که يا مشکل زيادي اين نرم افزار دارد و يا نيروي متخصص کمي دارند.


نرم افزار CRM24 با در اختيار قرار دادن شماره مستقيم نيروي پشتيباني اين اجازه را به مشتريان خود مي دهد که در هر زماني که مي خواهيد شما  با آن ها تماس بگيريد و مشکل خودتان را رفع کنيد.


دسترسي


ميزان دسترسي شما به کارشناسان پشتيباني را بايد بررسي کنيد.اگر هنگامي که قصد تماس با نيروي پشتيباني را داريد، روش متمرکزي وجود ندارد و شما بايد به دنبال نيروي پشتيباني بگرديد اين پشتيباني کمکي به کسب و کار شما نمي کند. نرم افزار CRM24 همان طور که گفته شد دسترسي نزديکي بين شما و نيروي پشتيباني ايجاد کرده است. شما مي توانيد شماره موبايل نيروي پشتيباني را داشته باشيد و در صورت هر گونه سوال با او تماس بگيريد. همچنين مي تواني از قسمت کمک نرم افزار تمام مشکلاتي که داريد را برطرف کنيد.


رفتار اپراتور


مسئله بعدي که بايد به آن توجه کنيد اين است که رفتار اپراتور هنگام تماس شما به چه صورت است. زماني که شما تماس مي گيريد به صورتي رفتار مي کند که چرا تماس گرفته ايد يا به خوبي جواب شما را مي دهد. صميميت بايد در لحن گفتگو و نگارش مکاتبات بخش پشتيباني، وجود داشته باشد.


داشتن آموزش به صورت وبلاگ و فيلم


شما بايد بتوانيد بعضي کارها را خودتان انجام دهيد و وابسته‌گي زيادي به شرکت ارائه دهنده پشتيباني نداشته باشيد. اگر شما وابستگي زيادي به پشتيباني داشته باشيد هر زمان که شرکت پشتيباني اراده کند مي تواند هزينه بالايي از شما بگيرد. به همين منظور لازم است که شما اطلاع کافي درباره نرم افزار داشته باشيد.


براي اينکه شما اطلاع کافي درباره نرم افزار پيدا کنيد بايد فيلم هاي آموزشي و مقاله هاي آموزشي در اختيار شما قرار بگيرد. ما در CRM24 با آماده سازي فيلم ها، مقاله هاي آموزشي و آموزش هاي رايگان شخصي که در اختيار شما قرار مي دهيم سعي در بالا بردن اطلاعات شما داريم و به دنبال اين هستيم که شما بتوانيد به سادگي از نرم افزار استفاده کنيد و تنظيمات لازم را انجام دهيد.


خدمات 24 ساعته:


به احتمال زياد اين ادعا را خيلي جاها شنيده ايد. با توجه به اين ادعا حتي خريد کرده ايد و زماني که مي خواستيد در زمان خاص پشتيباني دريافت کنيد هيچ پشتيباني به شما داده نشده است. معمولا اين ادعا درست نيست. چون هزينه داشتن پشتيباني 24 ساعته براي شرکت ها بسيار بالا خواهد بود و شرکت ها اين ادعا را صرفا جهت تبليغات مي کنند. ما در CRM24 در روزهاي کاري از صبح ساعت 8 تا بعد از ظهر ساعت 6 به صورت تلفني در خدمت شما هستيم. همچنين در صورت ارسال تيکت ما از صبح ساعت 8 تا اخر شب ساعت 12 پاسخ گوي تمامي مشکلات شما خواهيم بود.


نتيجه گيري


همان طور که گفته شد داشتن پشتيباني از اهميت بالايي برخوردار است. اين شما هستيد که بايد از شرکت خوب خريد کنيد و کسب و کار خودتان را به افراد غير متخصص نسپاريد. ما آماده هستيم که به صورت رايگان مشاوره هاي لازم را در اختيار شما قرار دهيم.

نرم افزار CRM کسب و کارهاي آنلاين

چطور با نرم افزار CRM24 پيگيري هاي مشتريان براي فروش را انجام ده

نرم افزار دورکاري براي مديريت کسب و کار

بايدها و نبايدهاي پشتيباني نرم افزار CRM

پشتيباني ,مي ,افزار ,نرم ,صورت ,شرکت ,نرم افزار ,به صورت ,است که ,مي دهد ,پشتيباني نرم ,پشتيباني داشته باشيد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بلاگی برای فایل ها ۩۞۩ پورتال فرافرهنگ ۩۞۩ فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو pichakifce kahrobafunhg پرديس فناوري کيش mahit آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا واقعی shabdarflwer موتور بازی سازی